lipca 26, 2019

Fruit Nails - wakacyjny hit.



Dzień dobry!

Tego jeszcze nie było. Na paznokcie wjeżdżają soczyste owoce. Szczerze powiem zastanawiałam się długo czy klientom i mi przypadnie ten trend do gustu. I powiem wam, że TAK!
Ja sama już mam drugie paznokcie z owockiem. Lato to taki czas gdy lubimy szaleć z kolorami i wzorkami. Temu taki #fruitmanicure zdobył serca wielu osób.

Efektywne kiwi czy może słodki grapefruit ? Zapraszam was na moje owocowe paznokcie. Kto wie może ktoś z was się zainspiruje ;)

Stylizacja z kiwi


Tu postawiłam na kolor przewodni żółty a do tego dodałam efektywne kiwi by cała stylizacja była bardzo słodka. Do tego zdobienia z kiwi warto wybrać intensywny zielony, który daje bardzo fajny akcent.


Krok po kroku: 

1. Malujemy wybrane paznokcie przez nas na intensywny zielony Słowianka 069 a pozostałe na pastelowy żółty Semilac 233 ( ja te kolorki malowałam po dwie warstwy )
2. Żółte paznokcie malujemy topem no wipe.
3. Na zielonym kolorze malujemy cienkim pędzelkiem nieregularną plamkę białym kolorem, utwardzamy 30sek.
4. Od białej plamki rysujemy cieniutkie promyki mocniejszym zielonym, utwardzamy 30sek.
5. Miedzy zielonymi promykami dodajemy kilka czarnych cieniutkich promyków, utwardzamy 30sek.
6. Na promykach rysujemy jajowate czarne pesteczki.
7. Dla większego podkreślenia kiwi możemy dać kilka białych pesteczek tak jak zrobiłam to ja.
8. Nasze gotowe kiwi topujemy.


Słodki grapefruit zachwyca 



Różowe paznokcie chodziły już za mną dość długo ale w głowie wiele inspiracji. Po żółtych powiedziałam, że musi być różowy, bo potem jest wiele imprez i okazji na które ten kolor nie będzie mi pasował. Wiec teraz różowy kolor pokaże wam ze słodkim grapefruitem.
Tym razem będzie całkiem inaczej. Jedna ręka jest tylko ze wzorkiem druga tylko w pięknym różu ;)


Krok po kroku:
1. Malujemy wybranego jednego paznokcia na biały kolor a pozostałe na różowy Semilac 234 ( kolory maluje dwa razy)
2. Różowe paznokcie malujemy topem no wipe.
3. Na białym malujemy różowym kolorem(tym samym co na pozostałych paznokciach ) po okręgu sześć nieregularnych trójkącików, utwardzamy w 30sek
4. Ciemniejszym różowym Semilac 121 malujemy otoczkę dla naszych trójkącików, utwardzamy 30sek.
5. Pod naszą otoczką malujemy jasnym różowym kropelki soku, utwardzamy 1min.
6. Całość topujemy.


Jestem bardzo ciekawa która stylizacja podoba wam się bardziej ?
Dajcie znać koniecznie w komentarzu.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*




2 komentarze:

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger