marca 17, 2019

Wybielanie zębów w domu. Czy to możliwe? Pewnie z Coco Glam nie ma nic prostszego!




Dzień dobry!

Każdy z nas lubi mieć białe zęby i stosujemy różne preparaty jakie mamy na rynku. Na półkach drogerii możemy znaleźć różne marki past które gwarantują mocne wybielanie i cieszyć się białym uśmiechem, ale to nie działa bynajmniej u mnie. Kiedyś przed ślubem stosowałam paski wybielające i powiem wam wybieliły mi zęby o dwa tony. Prawdę mówiąc nie mam żółtych zębów ale i nie mam też śnieżnobiałego uśmiechu. Postanowiłam więc wypróbować proszek Coco Glam ( 30g/ 89zł ).  
A więc zacznijmy od początku. Co to Coco Glam i jakie daje efekty?
Wszystkiego dowiecie się poniżej ;)


COCO GLAM - proszek wybielający z węglem aktywnym

Coco Glam to czarny proszek konsystencją przypominający puder, który skutecznie i dogłębnie oczyszcza powierzchnię szkliwa.  Za jego skuteczność odpowiada aktywny węgiel organiczny z drzewa kokosowego, który myje zęby, wzmacnia szkliwo i oczyszcza jamę ustną oraz pomaga w bezpieczny sposób wybielić zęby.
Wszystkie składniki są pochodzenia naturalnego:
- węgiel aktywny - skutecznie usuwa najbardziej uporczywe zabrudzenia z powierzchni szkliwa przywracając zębom naturalną biel.
- glinka bentonitowa - działa wzmacniająco i wybielająco na szkliwo zębowe.
- mięta - zapewnia długotrwałe uczucie świeżości
- ekstrakt z pomarańczy - jest bogaty w wit.C co wspomaga usuwanie nalotu delikatnie wygładzając powierzchnię szkliwa.


Jak stosować Coco Glam?

Zmoczyć szczoteczkę i nanieść na nią odrobinę proszku Coco Glam. Szczotkujemy delikatnymi, kolistymi ruchami przez 3 minuty, po czym pozostawiamy preparat na zębach przez 2 minuty. Następnie dokładnie płuczemy usta i ponownie myjemy zęby tylko,że tradycyjna pastą. I gotowe!



Moja opinia:

Ja osobiście nie mam tendencji do żółtych zębów ale jako kobieta lubię testować różne kosmetyki. 
Stosowałam ten proszek codziennie rano i wieczorem przez miesiąc. Efekty zauważyłam już po pierwszym użyciu. Pierwszy zauważalny efekt to to, że zęby są perfekcyjnie oczyszczone, szkliwo gładsze i śliskie. Niestety przez to, że proszek jest czarny i bardzo drobno zmielony to wszystko brudzi dookoła temu nie polecam myć zębów przed samym wyjściem, bo zabrudzicie ubranie. Zęby stają się nie tylko białę, ale także oczyszczone z bakterii odpowiedzialne za zmiany próchnicze.
Obecnie proszek stosuje tylko wieczorem, ale efekt i tak jest zadowalający.
Poza tym produkt jest bardzo wydajny i na pewno wystarczy na długo.




Jeśli chcecie rozprawić się z osadem na zębach i poprawić ich koloryt to polecam wam Coco Glam.
A może już znacie ten produkt i macie swoją opinie? To czekam na wiadomość w komentarzach.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. Można go używać na szczoteczkę elektryczną ? :D Kusi mnie co raz bardziej i chyba wreszcie wypróbuję. :_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ja stosuje i ze szczoteczką się nic nie dzieje ;)

      Usuń
  2. Czytam o tym proszku, zastanawiam się i zastanawiam..Nie wiem czy w końcu się na niego zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger