marca 06, 2019

Nude nails - eleganckie i pasujace do wszystkiego.





Dzień dobry!

Kto mnie zna ten wie, że lubie jak się dzieje na paznokciach. Ale kiedy przyszła do mnie paczka od Chiodo Pro i zobaczyłam ten jasny kolor 706 Angels told me this wiedziałam, że będzie na moich pazurkach sam bez dodatków.  Jego odcień jest stonowany i maksymalnie elegancki. Ten lakier ma w sobie siłę, która tkwi w tym, że nie rzuca się w oczy. Taki odcień koloru pasuje do każdego stroju i  na każdą okazję.  To idealny kolor do pracy, gdy zależy wam na tym by szef nie zwrócił wam uwagi ;)

Zresztą same zobaczcie jak wyglądają moje nowe paznokcie.



Myślę, że taki manicure pokochacie jeśli lubicie delikatne i nieprzykuwające uwagi jaskrawymi kolorami.
I dla tych co są zwolenniczkami takiego manicure powiem wam jak je zrobić krok po kroku.



Manicure krok po kroku :

1. Aplikujemy cienką warstwę Base New Generation Chiodo Pro i utwardzamy 60sekund w lampie LED.
2. Nastepnie nakładamy dwie cienkie warstwy koloru 706 Angels told me rhis Chiodo Pro Soft, przy czym każdą z warstw utwardzamy 60sekund w lapie LED.
3. Całość wykańczamy Topem New Generation  Chiodo Pro.


Oczarowana jestem tym kolorem 706 Angels told me this. A wy?
Jaki obecnie kolor nosicie na swoich paznokciach? Pochwalcie się w komentarzu.
Pozdrawiam.
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, chociaż osobiście bardziej wolę żywe kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ja też ale raz na rok można zrobić i taki ;)

      Usuń
  2. Ten kolor jest na prawdę piękny, nie potrzeba żadnych dodatków. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż westchnęłam! Piękny kolor lakieru ale i przepiekne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jak mi bardzo miło czytać takie wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek ten jasny delikatny i bardzo kobiecy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne paznokcie
    Zresztą zawsze masz ładne. Ja dostałam dwa kolory z dupy i nie wiem co mam nimi namalować.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger