lutego 26, 2019

Recenzja paczki Chiodo Pro



Dzień dobry!

Jakiś czas temu przyszłą do mnie paczka od Chiodo Pro zwierające same skarby. Firma jest nowością na rynku której ambasadorką jest sama Edyta Górniak.  Marka posiada lakiery hybrydowe, kremy do rąk, żele budujące i kolorowe oraz wiele pyłków do zdobień. Misją firmy Chiodo Pro jest podniesienie jakości produktów kosmetycznych na rynku polskim. Więc bardzo ciekawa jestem ich jakości kosmetyków. A wy? Jeśli tak to zapraszam do dalszej części postu.

Lakiery hybrydowe Chiodo Pro Soft



W pudełku znalazłam  top, bazę i trzy lakiery hybrydowe ze stosunkowo nowej serii - Soft, która została stworzona z myślą o osobach które lubią często zmieniać kolory. Lakiery Chiodo Pro Soft zdaniem producenta utrzymują się dłużej niż 14dni.
Pierwsze co zauważyłam po odpakowaniu przesyłki to wygląd buteleczek z lakierem. My kobiety jesteśmy wzrokowcami wiec ta matowa buteleczka ze złotymi napisami wpadły mi w oko.
W moje łapki wpadły trzy piękne kolory: 706 Angels told me this, 745 Party girl, 859 Green Leaf.
Musiałam je wypróbować od razu na wzorniku. Pierwsze co zauważyłam są gęściejsze niż znane mi do tej pory lakiery. Posiadają pędzelki cienkie, prostkątne i elastyczne, co sprawia że malowanie nimi nie sprawia problemu. Wszystkie z tych kolorów co mam kryją po dwóch warstwach. Utwardzają się po 60sekundach w lampie LED.
Jesteście ciekawi jak lakiery wyglądają na paznokciach i jak się noszą? To już teraz was zapraszam na nowe posty, w których pojawiać się będą moje stylizacje.


Krem do rąk Chiodo Pro Skin Care 


Firma zadbała też by dłonie nie tylko miały piękne paznokcie ale i też były odpowiednio nawilżone. Pomoże nam w tym lekki perfumowany krem o zniewalającym zapachu. Krem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji dłoni. Kosmetyk jest bogaty w hialuronian sodu, masło shea, pantenol, mocznik, olej z ogórecznika, kolagen oraz elastynę. Na pierwszy rzut oka krem głeboko nawilża oraz wygładza skórę. Konsystencja kremu jest lekka co możecie zobaczyć na zdjęciu. Nie pozostawia lepkich dłoni a to dla mnie bardzo duży plus. Duże opakowanie 300ml na pewno na dość długo mi starczy. Mam nadzieje że i moim klientkom się spodoba, bo mam zamiar wykańczać nim każdą moją stylizację.

Długopis z logiem Chiodo Pro


Super prezentem od firmy jest też czarny długopis z ich logiem. Na pewno przyda się do zapisywania klientek w kalendarzu oraz zapisywanie im daty kolejnej wizyty. A może kto wie nawet zapisywanie pokazów lub szkoleń z udziałem Chiodo ;)

A wy już mieliście przyjemność poznać tą firmę?
Dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

6 komentarzy:

  1. Zapach tego kremu do rąk to musi być istny kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem tak pachnie pięknie ale i fajnie nawilża dłonie ;)

      Usuń
  2. Bardzo potrzebuje kremu który nawilży a zarazem będzie pięknie pachniec.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten kolor 706 właśnie na pazurkach - jest śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z pompką to genialna opcja. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger