lutego 03, 2019

Manicure na Walentynki - czy, dobry pomysł? Genialny!



Dzień dobry! 

Mamy luty. A jak luty to i niebawem Walentynki. Jak spędzacie tegoroczny Dzień Zakochanych? Romantycznie we dwoje, leniwie w pojedynkę czy nie obchodzicie tego typu święta? Ja w tym roku samotnie, bo moja Walentynka poza granicami Polski. To nie pozbawia mnie bym zrobiła sobie piękne mani w klimacie tego święta.
Mam dla was tegoroczną delikatną ale romantyczną stylizację, którą może wykorzystacie szykując się na romantyczną randkę.




Moim faworytem w tym roku na Walentynki jest duet jasnej błyszczącej płytki z mocnym czerwonym akcentem wzorka tematycznego. Serduszka to najlepsze zdobienie, które może mieć wiele odsłon. Mogą być w waszych ulubionych kolorach, małe, duże, jedno, kilka. Tu już działa tylko wasza wyobraźnia.
Ja wybrałam małe serduszka po jednym na każdym, a serdeczny palec obsypany. malutkimi serduszkami w pięknej czerwieni Sexy Red NeoNail. W roli głównej służy piękny delikatny French Pink Light 
Generalnie jestem fanką mocnych zdobień i brokatów, ale chyba powoli dojrzewam do bardziej subtelnych stylizacji paznokci. 





Manicure krok po kroku:

1. Aplikuję warstwę bazy extra NeoNail, utwardzam 60s
2. Nakładamy trzy cienkie warstwy koloru 5542-7 french pink light NeoNail, przy czym każdą z warstw utwardzamy 60s 
3. Na utwardzoną ostatnią warstwę bazowego koloru malujemy serduszka w kolorze 3209-1 sexy red  NeoNail  i utwardzamy w lampie

4. Całość wykańczamy Dry Top  NeoNail


Dajcie koniecznie znać czy chcecie więcej takich wpisów z inspiracjami na paznokcie.
Udanych Walentynek kochani.
Pozdrawiam.
Buziaki:*

6 komentarzy:

  1. podoba mi się ten manicure - lekki i delikatny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny nie tylko na wlaentynki, super pomysł z tymi serduszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o to mi chodziło by był też na inne dni a nie tylko na ten jeden;)

      Usuń
  3. Ślicznie wyszły te pazurki. :) Nie są przesadzone.
    Ja jestem chętna na więcej takich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cieszę się ;) Mam zamiar dodawać więcej takich ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger