czerwca 18, 2019

BeGlossy - Owocowe odkrycia



Dzień dobry!

Kolejny miesiąc i kolejne pudełko od BeGlossy tym razem nosiło nazwę " owocowe odkrycie". W pudelku znalazłam 6 produktów pełnowymiarowych, jedna potrójną próbkę oraz produkt dla VIP-ów. Szczerze mówiąc po zapowiedziach marki wiedziałam, że te pudełko będzie pięknie pachniało i znajdą się owocowe kosmetyki. I wiecie co? Nie myliłam się!
Sami zobaczcie jaka jest zawartość.


W czerwcowym pudełku znalazł się mój ulubiony nawilżający żel pod prysznic Biała Brzoskwinia i Nektarynka Le Petit Marseillais który jest bardzo delikatny. Żel dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, która jest po prysznicu dobrze nawilżona i odświeżona. Zapach potrafi przenieść nas do słonecznej Prowansji. Żel ma poręczne i szczelne opakowanie więc możemy go zabrać ze sobą w podróż.


Kolejne dwa kosmetyki to moje letnie must hawe!
Dezedorant w kulce Amazonia Spirit FA posiada świeży kwiatowy zapach. Kosmetyk to formuła wegańska ze 100% masłem murumuru oraz bez soli aluminium. Lubię dezedoranty w kulce ponieważ są łatwe w użyciu i nie zajmują dużo miejsca więc mogę go zabrać ze sobą nawet do torebki. Latem taki kosmetyk to mój najlepszy przyjaciel,który niechciane zapachy utrzymuje w ryzach ;) Kremowy rozświetlacz z linii Summer Festival AA Wings of Color mi się trafił odcień cold gold. Będzie pięknie podkreślał letnie makijaże. Rozświetlacz można stosować na powieki, kości policzkoweoraz na ramiona i dekolt. Kosmetyk posiada kolorowy pigment z delikatnymi drobinkami. Już nie mogę się doczekać makijażów stworzonych z tym kosmetykiem.



Dwie saszetki złuszczajacych chusteczek do ciała Tołpa są dla mnie nowością, ale bardzo chętnie je przetestuje. Chusteczki zawierają kwas AHA- wyciąg z marakui, winogrona i ananasa. Już w minutę odnowimy swoją skórę. Zadaniem chusteczek jest złuścić zrogowaciały naskórek i wspomóc w wyeliminowaniu niedoskonałości. Po zastosowaniu skóra staje się wygładzona i nabiera naturalnego blasku. Zaleca się podczas stosowania chusteczek chronić w dzień skórę kremami z filtrem.



Kolejna perełka w czerwcowym pudełku. Pielęgnująca pomadka do ust Mango Shine Nivea która ma za zadanie rozpieścić nasze usta zapachem mango, nadając przy tym delikatny połysk. Pomadka ma fajną formułę która z łatwością się rozprowadza i natychmiast się wchłania. Zapewnia naszym ustom 24H nawilżenia. Systematycznie stosując pomadkę uzyskamy piękne, lśniące i miękkie usta.



Nie mogło zabraknąć nowości w świecie kosmetycznym. Zespół BeGlossy zaopatrzył nas w maski w płachcie Lbiotica które wchodzą na rynek. Mi trafiła się maska rozświetlająco - odświeżajaca z maliną. Jest to maska wegańska w postaci tkaniny. Maska jest silnie nasączona serum z innowacyjną kombinacją wegańskich składników aktywnych. Nadaje skórze blasku. Ma nawilżać i niwelować oznaki zmęczenia. Po użyciu maski skóra pozostaje rozjaśniona i promienna. Efekty widoczne są już po pierwszym użyciu.



Przyszedł czas też na próbki. Tym razem są to kremy BB SKIN79. To inteligentne połączenie podkładu, kremu pielęgnacyjnego i filtr UV, który zaspokaja potrzeby każdego typu cery. Zapewniają doskonałe krycie, ukojenie, wygładzenie i nawilżenie. 



Mam przyjemność być VIP - em w BeGlossy i dostałam dodatkowy produkt. Rozjaśniające serum z ultrastabilną wit.C Bielenda, to ponoć idealny produkt do skóry z przebarwieniami, z nierównym kolorytem, z oznakami starzenia. To obecnie najnowocześniejsza formuła wit.C. Ultrastabilna wit.C jest silnym antyoksydantem. Redukuje przebarwienia, rozjasnia skórę, wyrównuje koloryt, stymuluje syntezę kolagenu, przeciwdziała fotostarzeniu.



Jak widzicie wszystkie kosmetyki są interesujace.
 Mnie zachwyciło w tym miesiącu i już nie mogę się doczekać co znajdzie się w lipcowym opakowaniu ;)
Dajcie znać czy podoba wam się te pudełko tak samo bardzo jak mi?
Pozdrawiam.
Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger