czerwca 15, 2019

See Bloggers 2019 - relacja ;)


Dzień dobry !

See Bloggers to duże wydarzenie dla influencerów w Polsce. Dostanie się na See Bloggers Łódź to dla mnie duże wyróżnienie. To był mój pierwszy raz na See. Obaw miałam dość sporo a taką największą z nich było czy odnajdę się w śród tysiąca osób? Ale to nie ztłumiło mnie do tego by tam nie pojechać. Zaklepałam miejsce w hotelu, wypisałam urlop w pracy, spakowałam siebie oraz męża i pojechaliśmy do Łodzi. Wybrałam się tam ze względu na wykłady, warsztaty oraz panele dyskusyjne oferowane przez organizatorów. Na warsztaty były wymagane zapisy co było dla mnie wielkim wyczynem, ponieważ mało miejsc na tylu uczestników. Niestety na te co bardzo chciałam się nie dostałam, ale tak ciekawe były panele dyskusyjne, że nic nie straciłam.


Czy warto było brać udział w See Bloggers ?



Pewnie, że było warto. Ja jestem początkującym blogerem a wydarzenie stawia na wyedukowanie w stronę marketingu co przedaje się bardzo w tej dziedzinie. A najważniejszą rzeczą i chyba najcenniejszą na takim wydarzeniu jest poznanie nowych ludzi, znanych czy też mniej każdy jest na równi traktowani. Tematyka tegorocznego See było autentyczność i powiem wam z każdym można było porozmawiać jak z kumplem i przybić piątkę. W sobotę wybrałam się na Scenę Główną gdzie odbyła się konfrontacja miedzy Red Lipstick Monster a Maffashion. Dziewczyny opowiadały o swoich poczynaniach na Internecie i co im daje działanie w sieci.



Odwiedziłam stoisko moich ulubionych Kosmetyków_Dla, gdzie miałam okazję spróbować napojów z ziół i porozmawiać z dziewczynami które stworzyły tą markę.


Fajnym zakończeniem pierwszego dnia była wieczorna gala o tematyce HollyŁodź na którym wystąpiła Natalia Kukulska.




Drugi dzień zaczęłam od warsztatów z Indigo gdzie średnio mi się podobało bo bardziej pokazali, żebyśmy wszyscy zaczęli nagrywać video bo pisanie już nic nie daje.

Drugie warsztaty które były organizowane przez kosmetyki_DLA były bardzo ciekawe. Dziewczyny opowiedziały nam o różnych działaniach ziół do których każdy z nas ma do nich dostęp. Na warsztatach miałyśmy też możliwość wykonania własnego kremu i płynu do mycia twarzy z odpowiednimi ziołami do naszej cery. Uważam, że ten warsztat ze wszystkiego był dla mnie najciekawszy i najprzyjemniejszy, bo coś ciekawego się dowiedziałam.
Oprócz warsztatów, wywiadów i paneli korzystałam z czasu który mogłam spędzać z poznanymi ludźmi i pogadać przy piwku. W wolnych chwilach odwiedzałam stoiska sponsorów wydarzenia. W śród marek można było spotkać Apis, Indigo, kosmetyki_DLA, Oriflame, Vizir, Asus, i wiele wiele więcej. Każde stoisko było różne.
Oczywiście z każdego takiego stoiska mogliśmy uzyskać jakieś fanty.
Ja kilka takich nie ukrywam przywiozłam.



Pierwsze fanty to powitalna paczka, którą dostał każdy. Znalazły sie w niej kosmetyki od Tołpa. 
Marka Tołpa podarowała nam:
- balsam-żel do twarzy z zarostem i brodą (mój maż bardzo się ucieszył, że coś też dostał ;) )
- enzymatyczna maska z glinkami
- enzymatyczny peeling z drobinkami do rąk i skórek
- maska-peeling-żel korygująca niedoskonałości 



Drugie fanty otrzymałam za zrobienie zdjęcia z produktami Apis i udostępnieniem go na moim SM.
Apis Natural Cosmetics odwdzięczyła się kilkoma próbkami kremów do rak i serum pod oczy oraz pełnowymiarową mgiełką z wodą różaną i ekstraktem z dzikiej róży i nawilżającym kremem do dłoni.



Dwie ostatnie paczki z fantami dostałam po znajomości i to przyznaje się bez bicia.
W paczce od Ingrid Cosmetics dostałam:
- paletkę cieni colors matt and glam
- pędzelek do cieni
- rozświetlacz w płynie Liquid Highlighter 
- błyszczyk do ust




I ostatnia paka z fantami jest od fajnych dziewczyn z kosmetyki_DLA które spakowane były w piękny plecak z eko materiału. W środku plecaka kryły się próbki kremu na noc NISZCZ PRYSZCZ, mydełko nagietkowe w kształcie serduszka z wyrytym napisem DLA, płyn do mycia twarzy bez uzycia wody, płyn do higieny intymnej.


Tyle wrażeń, tyle osób poznanych i nowych doświadczeń w jeden weekend to bardzo dobry kop do dalszego działania.
A wy już byliście na takim wydarzeniu? Czy może za rok bedziecie chcieli się wybrać w taka przygodę? Dajcie koniecznie znać w komentarzach.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda mi sie kiedyś wybrać na takie duże blogerskie spotkanie zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger