grudnia 23, 2018

projekt denko / listopad 2018



Dzień dobry! 

Dziś przychodzę jak co miesiąc z moim kosmetycznym zużyciem tym razem z Listopada. Dni mi tak szybko mijają ,że aż dopiero teraz się ogarnęłam z tym denkiem. Wydawało mi się, że jeszcze tyle mam czasu a tu zaraz z grudnia będę musiała się rozliczać. Wiec już was zapraszam do mojego listopadowego podsumowania.

Zaczniemy od kosmetyków do pielęgnacji twarzy: 


Na początek moja ulubiona marka Uriage i woda micelarna która idealnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia. Jest to mój drugi płyn do oczyszczania skóry z makijażu, który ubóstwiam. Ten dzięki zawartości wody micelarnej nie podrażnia skóry i działa łagodząco. Mogę nawet stwierdzić,że skóra jest miękka oraz nawilżona. Polecam i sama do niego będę wracała.

Kolejny kosmetyk mniej do pielęgnacji twarzy a jest do zębów ale przyporządkowałam go tutaj bo w tym miesiącu jest mało kosmetyków i by było po jednej rzeczy do danej partii. Wiec tak wybielajaca pasta do zębów Himalaya Herbs  to mistrz i o nim wam pisałam TUTAJ 


Teraz kolej na kosmetyki do pielęgnacji ciała:


Nikogo nie zdziwi, że znalazł się tu żel pod prysznić Le Petit Marseillais bo co miesiąc jest ich jakiś żel ;) Tym razem delikatny truskawkowy żel przypominający swoim słodkim zapachem letnie dni. Pieni się bardzo delikatnie, ale dokładnie oczyszcza skórę i pozostawia ją nawilżoną oraz odświeżoną. Polecam i polecać zawsze będę ;)

Z drugim kosmetykiem, który się tu znalazł nie jest tak kolorowo.  Antycellulitowy peeling do ciała Efektima z algami i zieloną herbatą od samej konsystencji mi nie przypadł do gustu, ale dałam mu szanse. Ale i tak nie podołał. Drobinki ścierające zawarte w tym peelingu były tak drobne, że prawie nie wyczuwalne więc jak maja pomóc w walce z cellulitem? Szanse zerowe. To bardziej krem niż peeling więc ja go nie polecam.


Pielęgnacja włosów :


Tu kolejne dwa kosmetyki się znalazły. I od razu wam powiem, że z obu jestem zadowolona. Regeneracyjny szampon do włosów Herbal Essences  z cennym antyoksydantem pomaga oczyścić i chronić włosy. Po regularnym jego stosowaniu zauważyłam, że moje włosy są miękkie i swobodnie układające się, a co najważniejsze nie pozostawiał na włosach uczucia mąki ziemniaczanej. Dzięki temu mam ochotę wypróbować innych szamponów tej marki

Lakier do włosów Concertion przeznaczony jest do utrwalania fryzur dla grubych i gęstych włosów. I tak jak producent zapewnia tak jest. Naprawdę dawał świetnie rade w wymagających fryzurach. A jeszcze bardzo fajna rzecz posiada ten utrwalacz bo filtry UV, dzięki którym zabezpiecza włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, chroni je przed wysuszeniem, utratą elastyczności. Polecam go osobom z bardzo grubymi włosami, bo u osób z mała ilością włosów będzie to źle wyglądać.

Kosmetyki do pielęgnacji ciała dla dzieci :


Nie mogło by zabraknąć w denku kosmetyków mojego synka. Do jego pielęgnacji lubię używać kosmetyków, które można zastosować do ciała i do włosów. Takim kosmetykiem jest łagodny szampon i płyn do kąpieli Pinio 2w1. Kosmetyk zawiera mleczko owsiane, która łagodzi podrażnienia i posiada właściwości nawilżające. Łagodnie pielęgnuje skórę głowy synka. Bardzo dobrze się pieni ale i pięknie pachnie mandarynkami. Produkt o dużej pojemności za małą cenę, ale tak bardzo wydajny. Za pomocą dozownika używamy odpowiednią ilość do każdej kąpieli i dzięki temu wystarcza na bardzo długo. Pewnie skorzystamy z niego nie raz jak będzie jeszcze dostępny w Biedronce.

Kolejny z tej samej serii to płyn do kąpieli Avon o świątecznym zapachu śliwki z wanilią. Kosmetyk o delikatnej konsystencji i łagodnym działaniu, nie podrażnia skóry dziecka. Płyn pięknie pachnie, a gęsta piana pozwala dziecku na świetną zabawę. Opakowanie jest z wyglądu bardzo ładne, bo w kształcie pingwinka ale strasznie się z niej korzysta ( zobaczycie sami jaka butelka jest pogięta). Pomimo niefunkcjonalnej butelce bardzo lubimy ten płyn.


Jak widzicie skromne denko, ale grudniowe wcale nie będzie lepsze.
Koniecznie dajcie znać czy znacie któreś z kosmetyków? A może wam udało się zdenkować w ostatnim czasie fajne kosmetyki?
Pozdrawiam:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger