grudnia 14, 2018

Pielęgnacja ciała z peelingami solnymi Nature Queen



Dzień dobry!

Kosmetyki różnego rodzaju do pielęgnacji ciała to już moja mania. Szafy pękają w szwach ale wraz coś nowego dokładam. Miesiąc temu marka Nature Queen dołożyła do mojej szafy trzy peelingi solne - Imbir, Bambus i Jagody Acai. Nature Queen to marka kosmetyków naturalnych,ekologicznych oraz wegańskich.Surowce wykorzystywane do produkcji kosmetyków sa pozyskiwane z ekologicznych plantacji. Kosmetyki nie posiadają w swoim składzie parabenów ani substancji  SLS.

Jesteście ciekawe czy takie naturalne peelingi solne z aromatycznymi olejkami dają efekty?

Pierwsze co przykuło moja uwagę po otworzeniu paczki to piękne opakowania peelingów. Nie mogłam się tez powstrzymać od powąchania każdego z osobna. I wiece co? Pachną nieziemsko ;) A wnętrze każdego z peelingów opisze wam osobno,bo jest o czym.

Zacznijmy od peelingu solnego IMBIR ( 24,99 zł / 250 g)



opis producenta:
  Peeling idealnie nadaje się dla każdego rodzaju skóry,szczególnie polecany dla skory zwiotczałej.
Solny peeling do ciała Imbirowy powstał z połączenia soli,ekocertyfikowanego masła Shea, oleju ze słodkich migdałów, oleju jojoba oraz drobinek cynamonu. Peeling przyjemnie rozgrzewa, poprawiając tym samym  mikrokrążenie krwi. Drobinki soli oczyszczają skórę,staje się ona wygładzona,nawilżona oraz uelastyczniona.


moja opinia:
   Ten peeling został moim ulubieńcem z bardzo wielu powodów.Idealnie nadaje się na zimowe wieczorne spa,bo rozgrzewa ciało i poprawia mikrokrążenie krwi.  Dzięki drobinkom soli złuszczamy martwy naskórek i pozostawia ją wygładzoną. Zawartość cynamonu działa ujędrniająco i antycellulitowo , a obecność olejów sprawia że skóra pozostaje nawilżona. Co jest dla mnie ważne w takich kosmetykach to nie podrażnia mojej skóry. Jego fajną zaleta jest też zapach imbirowy,który świetnie wpisuje się w zimowo - świąteczną aurę. Kiedyś zapach imbiru,cynamonu strasznie mi przeszkadzał,ale teraz uwielbiam go.


Peeling solny JAGODY ACAI  ( 24,99 zł / 250 g)




opis producenta:
 Polecany w pielęgnacji skóry zwiotczałej,pozbawionej elastyczności  a także suchej i wrażliwej.
Peeling solny jagody Acai stworzony został z myślą o głębokim oczyszczaniu skóry. Kryształki soli jodowo - bromowej połączono z drobinkami owoców, dzięki czemu w naturalny sposób usuwają one zanieczyszczenia i martwy naskórek przez co skóra staje się gładka i delikatna w dotyku. Obecny w produkcie olej makadamia opóźnia proces starzenia się skóry. Dodatkowo peeling poprawia krążenie krwi, jędrność i elastyczność skóry,a także zapobiega nadmiernej utracie wody.



moja opinia:
    Jak dla mnie jego moc ścierania nie należy do najmocniejszych,ale złuszcza martwy naskórek i wygładza nasze ciało. Dzięki zawartemu masła Shea pozostawia po sobie tłustą warstwę,która wchłania się bardzo szybko i nawilża skórę. Po jego użyciu nie ma konieczności nakładania balsamów,ale ja z przyzwyczajenia i tak nakładam cienka warstwę lekkiego balsamu. Dodatkowym plusem tego peelingu jest obecność oleju makadamia,który opóźnia proces starzenia skóry. Jego słodki zapach owoców jagody Acai świetnie sprawdza się w niedzielne leniwe wieczory,bo od razu przenosi mnie w letnie ciepłe dni.


Ostatni peeling solny Bambusowy ( 24,99 zł / 250 g)



opis producenta:
 Przeznaczony dla cery suchej i wrażliwej.
Delikatny,kojący solny peeling do ciała o świeżym bambusowym aromacie,złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka co powoduje że jest idealnym rozpoczęciem kompleksowej  kuracji regenerującej którą możemy wykonywać w domu. drobinki soli łagodzą uczucie szorstkości, regenerują zniszczona warstwę skory a regularne stosowanie peelingu wyraźnie zwiększy elastyczność i miękkość naszej skóry.



moja opinia:
  Ten wypadł trochę gorzej,bo dla mnie jest peelingiem do dłoni a nie do ciała.
  Peeling posiada drobne drobinki co bardziej muska skórę niż ją złuszcza. Jak dla mnie peeling do ciała powinien być konkretny anie taki bez wyrazu.Ja od peelingów do ciała wymagam konkretnego złuszczenia a nie bawienia się w kilka peelingów by uzyskać efekt. Moim zdaniem do ciała się nie nadaje ale zastosowałam go do dłoni i tu już radził sobie lepiej. Dłonie po nim zostały zregenerowane i miękkie. Skóra dłoni stała się lepiej dotleniona i ujędrniona. Peeling pozostawia jak każdy tłusty film i nie potrzebuje stosować kremów do rąk.
Jego zapach jest bardzo świeży,nieco słodki co bardzo mi pasuje.


  Wiec jak widzicie naturalne też jest fajne.Czasem im krótszy skład tym lepiej. Warto się przekonać pomimo iż czasami nie wszystkie są idealne.  Dwa najbardziej skradły moje serce i sięgam po nie chętnie a jeden wystarczy mi na dość długo,bo stosuje go do dłoni. Ale ogólnie rzecz biorąc polecam wam każdy do przetestowania i wyrobienia opinii samemu.
A może wy już znacie markę? Może macie jakieś do polecenia inne naturalne kosmetyki chętnie przetestuje.
Na wasze opinie czekam w komentarzach.
Pozdrawiam.
Buziaczki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger