stycznia 16, 2020

Podsumowanie roku 2019 i plany na 2020

Dzień dobry!

Kochani witam się z wami pierwszy raz w tym roku. Mamy już co prawda połowę pierwszego miesiąca nowego roku ale chciałam wam podsumować jaki był dla mnie rok 2019 i jakie plany są na ten rok.



Podsumowanie roku 2019

To był rok bardzo ciężki.
Początek roku 2019 był spokojny ale z nowym wyzwaniem. Mój mąż wyjechał na trzy miesiące za granicę w najgorszych dla mnie miesiącach, bo nie lubię zimy. Dzień po jego wyjeździe zepsuł się piecyk grzewczy, dwa dni później samochód odmówił posłuszeństwa, następnie tydzień później Igi złapał zapalenia oskrzeli a na sam koniec tych moich nieszczęść w czasie nieobecności mojego męża nasza kotka "Bunia" odeszła na tęczowy most...
Po powrocie męża wszystko powoli zaczęło się układać.
Pojechałam pierwszy raz na See Bloggers gdzie poznałam dużo fajnych dziewczyn oraz spotkałam się po roku z moją szaloną Little Pink Dress.
Początek drugiej połowy roku zaczęła nam się smutno, bo straciliśmy jednego członka rodziny...
W miesiącu dla nas miłym wspomnień, czyli wrześniu wprowadziliśmy się na swoje mieszkanie. Wymarzone ale ile przy tym straciliśmy nerwów to tylko my wiemy. Ale nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło.
Końcówka roku dała mi znowu w kość bo jak wiecie moja mama miała operację serca. Było trochę komplikacji i nawet było podejrzenie potrzeby przeszczepu, ale Bóg nad nami czuwał i ominęło nas to.
Ale za to rok zakończył się nam szczęśliwie.


Co przyniesie nowy rok?

Tego dokładnie nie wiem, bo życie lubi zaskakiwać. Ale możemy mieć plany na niego.
Ja mam.
Mój plan działania w skrócie:
- dużo szkoleń związanych z moim zawodem
- otwarciem sklepu internetowego swojej marki
- nawiązanie ciekawych współprac
- wyjazdy towarzyskie
- wyjazdy na wydarzenia influencerów




Chce wam też podziękować za to że byliście ze mną zeszły rok i mam nadzieję że i w tym was nie zabraknie. Ja taki malutki człowieczek w internecie podług tych gigantów co mają miliony lajków w swoim otoczeniu jestem rozpoznawalna, a to wszystko dzięki wam. Dziękunję ;*

A wy macie już swój plan działania na ten rok?
Pozdrawiam.
Buziaki:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger