stycznia 31, 2020

Pielęgnacja naturalna włosów Greenini

Dzień dobry!

Przez końcem roku ekipa z Ambasadorek-kosmetycznych dała nam możliwość wzięcia udziału w kampanii kosmetyków do włosów rosyjskiej marki GREENINI. Jest to zupełnie nowa marka na Polskim rynku, która specjalizuje się w ekologicznych produktach do pielęgnacji włosów. Produkty zawierają do 98% naturalnych i aktywnych składników. Ta marka wychodzi na przeciw naszym potrzebom tworząc serię szamponów, odżywek, masek oraz olejków o wysokiej wydajności dzięki zawartości odpowiednich składników. Skuteczność naturalnych składników sprawia, że nasze włosy są odżywione i piękne każdego dnia.
Do wyboru mamy serię dla włosów zniszczonych, przesuszonych, pozbawionych objętości, przetłuszczających się lub farbowanych.


Ja wybrałam serię Argan i Jedwab przeznaczoną dla włosów zniszczonych,która zapewnia im intensywną regenerację. Zawiera aktywne składniki takie jak : białka jedwabiu, ceramidy, ekstrakt z lnu, olej arganowy. Bogata formuła ma regenerujący wpływ na zniszczoną strukturę włosa, chroniąc przed większymi uszkodzeniami. Ceramidy szybko wnikają w porowatą strukturę zniszczonych włosów, nadając im siłę i jedwabistość.

SZAMPON

GREENINI Szampon do włosów Argan i Jedwab dokładnie oczyszcza włosy, nie zawiera SLES i SLS. Pomaga odnowić strukturę zniszczonych włosów.


Składniki aktywne:

olej arganowy - zmiękcza, nawilża i nadaje włosom połysk, korzystnie wpływa na kondycję skóry głowy, wzmacnia włosy i zapobiega ich wypadaniu
białka jedwabiu - daje elastyczność włosom, włosy stają się miękkie i nawilżone,



Moja opinia: Szampon mało się pieni, ale w połączeniu z wodą jakoś oczyszcza włosy. Po jego stosowaniu moje włosy są świeże i czyste tylko przez jeden dzieć, bo już kolejnego dnia rano moje włosy są oklapnięte i mało świeże. Po samym stosowaniu szamponu ( bez użycia maski i balsamu) zauważyłam że z większą łatwością rozszczezuje moje kłaki ;) Szampon jest mało wydajny ze względu na jego kremowo-glutowatą konsystencję. Po około 8myciach opakowanie było puste. Ja sama osobiście nie siegnę już po ten szampon.

ODZYWKA / BALSAM

GREENINI Odżywka / Balsam do włosów Argan i Jedwab chroni włosy przed zniszczeniem, wyrównuje różnicę strukturalne we włosach. Ułatwia rozczesywanie i splaszcza łuskę włosa. Płynna konsystencja pozwala na równomierne rozłożenie odżywki na całej długości włosów. Łatwo się zmywa i nie obciąża włosów.



Moja opinia: Odżywka tak samo jak szampon ułatwia rozczesywanie poplątanych włosów. Dzięki lekkiej konsystencji odżywka szybko się spłukuje z włosów i nie obciąża ich.  Polecam go osobom które tak jak ja boją się używać takich kosmetyków żeby nie obciążyły ich włosów, a chcących mieć dobrą pielęgnacje włosów.

MASKA 

GREENINI Maska do włosów Argan i Jedwab chroni włosy przed zanieczyszczeniem, wyrównuje różnice strukturalne we włosach. Jest to intensywne odnowienie. Posiada 91% składników naturalnych. Bogata formuła ma ukierunkowany wpływ na zniszczoną strukturę włosów.



Moja opinia: Dzięki kremowej konsystencji idealnie rozprowadzają się na włosach. Włosy są po niej jedwabiście lśniące. Po tej masce jak i po pozostałych kosmetykach moje włosy z łatwością się rozczesują. Włosy są delikatne i miękkie w dotyku.


Przez cały styczeń testowałam trzy produkty z serii Argan & Jedwab szampon,maska i odżywka. Wszystkie te kosmetyki według mnie moją lekką konsystencję ale najsłabiej u mnie wypadł szampon. Zapach wszystkich kosmetyków jest delikatny i bardzo ładny. Moim zdaniem cała seria jest godna zainteresowania. Ja osobiście jestem ciekawa pozostałych serii ale czy zagoszczą one w mojej kosmetyczce na dłużej to odr razu wam odpowiem,że nie.
A wy co kochane myślicie o tej serii GREENINI ? Miałyście okazję już testować?
Dajcie znać w komentarzu.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger