sierpnia 24, 2019

Balsamy do ciała nowej marki Instituto Español



Dzień dobry!

Jak już wcześniej wam pisałam dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna mogę testować kosmetyki mało znanych marek. I w tym miesiącu dostałam do testowania balsamy do ciała marki  Instituto Español. Marki nie znam, więc postanowiłam poszukać informacji o tej marce i o ich składach w kosmetykach.  Instituto Español jest jedną z największych marek w Hiszpanii. W ofercie marka ma dla nasz 13 linii kosmetycznych, takich jak z aloesem, kolagenem, mocznikiem. 

Bardzo ciekawa byłam tych balsamów tym bardziej że mają fajny skład i każdy ma inne działanie.

Na pierwszy ogień poszedł balsam do ciała aloesowy.



Co pisze producent:
Aloes ma idealne właściwości regenerujące i ochronne dla skóry, ponieważ zawiera witaminę A,B1,B2,B6 i B12. Naturalne substancje zawarte w aloesie  dostarczają idealnego nawilżenia dla skóry. Dzieki tej kombinacji właściwości twoja skóra będzie wyglądała bardziej młodo, zdrowo i świeżo. 

Moja opinia:
Ten balsam zabrałam ze sobą na urlop, bo pomyślałam że będzie fajnym ukojeniem mojej opalonej skórze. I nie zawiodłam się. Świetnie nawilża skórę i bardzo dobrze ją uspokaja po całym dniu opalania. Produkt ma kremową konsystencję, którą fajnie rozprowadza się na ciele. Balsam przyjemnie pachnie aloesem.
Jak każdy tego typu produkt zapakowany jest w buteleczce, która jest poręczna. Ten balsam pewnie jeszcze kiedyś zakupię. 


Na drugi ogień poszedł balsam do ciała z kolagenem i śluzem ślimaka.



Co pisze producent:
Kolagen zmniejsza powstawanie nowych zmarszczek.Wnika nawet do drugiej warstwy skóry uzupełniając braki wody dzięki czemu skóra jest bardziej gładka i miękka. Kolagen poprawia wygląd skóry zmniejszając przebarwienia i otwarte pory.

Moja opinia:
Bardzo dobrze nawilża skórę. Skóra jest miękka i delikatna w dotyku.Balsam bardzo szybko się wchłania, dzięki kremowej konsystencji. Produkt nie uczula.Zapach jest bardzo delikatny prawie niewyczuwalny. Jego opakowanie też jest malutkie jak poprzedniego balsamu, który zmieści się do każdej podróżnej kosmetyczki.Lubie go stosować w ciągu dnia.

No i ostatni balsam do ciała z mocznikiem.



Co pisze producent:
Wyrównuje. Odbudowuje. Nawilża. Wzmacnia tkanki komórek i zwiększa elastyczność skóry.Mocznik razem z innymi aminokwasami jest odpowiedzialny za właściwe nawodnienie skóry. Zaawansowany balsam równoważy naturalne uszkodzenie skóry, zwiększa nawilżenie , zapewniając ochronę i gładkość skóry.

Moja opinia:
Ten najmniej przypadł mi do gustu, bo żadnej poprawy nie zauwazyłan. Moja skóra jest miękka i nie potrzebuje mocnego nawilżenie może i dlatego on u mnie nie zrobił dużej roboty.
Ma tak samo jak dwa powyżej balsamy konsystencje kremową, która szybko się wchłania. Nie zostawia tłustego filmu. Balsam może fajnie by się sprawdził na męża stopach muszę to jeszcze sprawdzić.

A wy kochani znacie markę Instituto Espanol ? Jak tak dajcie znać którą linie kosmetyczną ich testowaliście.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger