maja 27, 2019

Blank Space Nails - nowy trend w paznokciach na rok 2019



Dzień dobry!

Paznokcie to moje uzależnienie i moja praca, z której czerpię radość. Dążenie za modnym kolorem danego sezonu czy wzorów na paznokciach to obowiązek każdej stylistki paznokci, która chce by jej klientki były też na bieżąco. Ja spotykam się często z takimi pytaniami moich klientek "co jest teraz modne w paznokciach?", wiec nie wyobrażam sobie, żebym nie umiała odpowiedzieć im na to pytanie. Temu też często moje paznokcie są inspiracją dla klientek. 

Tym razem postanowiłam zmienić kształt swoich paznokci by zobaczyć jak to jest w kwadracie. I powiem wam, że dla osoby noszącej od iks lat migdały/szpice to jest to ogromny szok, ale i kalectwo. Czuję się jak kaleka, nie potrafię nimi chwytać ani pomagać sobie przy zdobieniach. To była moja pierwsza i ostatnia taka zmiana ;) hehe ;)

Natomiast ze zdobienia prostego ale bardzo efektywnego jestem ogromnie zadowolona. Blank Space Nails tak nazywa się to zdobienie jest przykuwające wzrok. Te zdobienie jest minimalistyczne i jego podstawą zawsze jest płytka pomalowana bezbarwnym lub cielistym lakierem do paznokci. Tak przygotowana płytkę ozdabiamy wzorami geometrycznymi, asymetrycznymi a nawet przypadkowymi wzorami graficznymi i to wszystko możemy wykonać naszymi ulubionymi kolorami. To bardzo fajny pomysł dla osób zapracowanych lub wyjeżdzających na długi urlop, bo na takich paznokciach nie widać odrostu. 

U mnie padło na wzory geometryczne w czarno - błękitnym kolorze.


Krok po kroku wykonania manicure:

1. Moja płytka utwardzona jest Żelem Smart Pink Semilac
2. Na utwardzonej płytce malujemy geometryczne wzory w wybranych kolorach.
3. Całość utwardzamy top no wipe Semilac. 
4. Cały manicure wykańczamy kremem do rąk wygładzającym Floslek.



Jak wam się podoba mój minimalistyczny manicure?
Mi bardzo, ale do kształtu się nie przyzwyczaję i na pewno następne będą w moim ulubionym kształcie ;)
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

2 komentarze:

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger