sierpnia 10, 2020

Kosmetyki ręcznie robione Full Mellow

Dzień dobry!

Lipiec to był miesiąc pracowity,ale zaniedbałam was tutaj. Temu sierpień postanowiłam,że pomimo iż mam dużo pracy to tutaj też będę aktywna. No i słowa dotrzymuje,bo w tym tygodniu to już drugi wpis a miesiąc dopiero się zaczął. Jestem z siebie dumna i obym wytrwała w tym swoim postanowieniu.
Dzisiaj chciałam wam opowiedzieć o kosmetykach, które są ręcznie robione i pięknie pachną. Są to kosmetyki marki FULL MELLOW. Jest to Polska marka, która swoje kosmetyki wykonuje ręcznie z tak dużą starannością i dbałością o każdy szczegół, że aj...Swoje produkty tworzą z najlepszych surowców i olejków eterycznych. Używają wyłącznie składników wegańskich. Produkty nie są testowane na zwierzętach. Marka w swojej ofercie posiada kule do kąpieli z czego najbardziej słynie, produkty do pielęgnacji twarzy, kosmetyki dla dzieci jak i mężczyzn.
Ja z marką poznałam się jakiś czas gdy dostałam paczkę wygraną w konkursie na targach beauty days. Wtedy dostałam mus do ciała,który był kolorowy jak tęcza.Pachniał obłędnie. Mocno nawilżał suchą skórę mojego ciała.
A tym razem dostałam dwa kosmetyki od marki w ramach współpracy. Bardzo mi miło,że marka wybrała również mnie ;)


             

Moim pierwszym kosmetykiem,który dostałam jest olejek Sun Kiss. Olejek ma nadać naszej skórze delikatny blask. Drobinki zawarte w tym olejku są zrobione z wodorostów. Kosmetyk możemy stosować na twarz,ciało oraz włosy. Ja osobiście stosowałam go tylko na ciało ze względu na drobinki. Te drobinki są delikatne co daje fajny wygląd skórze jak by nas musnęło słonko. Ja stosowałam go podczas wyjazdu nad morzę. Planuję również go zabrać na kolejny wyjazd. Ale sadzę,że również będzie fajnie wyglądał jak będzie jakaś mała impreza czy na wesele jak się nią posmarujemy. Olejek nie dość że nadaje naszej skórze blask ale również nawilża ją,spowalnia proces jej starzenia. Olejek jest tak lekki, że nie jest wyczuwalny na skórze. Szybko się włania. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Dla mnie to jest duże cudo zamknięte w małej buteleczce ;)

Drugą rzeczą jest kula do kąpieli. Lubię takie rzeczy. ja jestem sroką to jeden jak i drugi kosmetyk są dla mnie cudowne. I piszę to nie dla tego bo coś od kogoś dostałam. Piszę to dla tego że rajcują mnie takie rzeczy. A kto mnie zna ten wie że ja jestem maniakiem takich rzeczy ;) Ta kula robi sama robotę. Przygotowując sobie spa z ta kulka nie trzeba wiele robić.Dobrze że posiadam wanne to mogę z taką kulą urządzać sobie takie wieczory. Wpuszczamy ja do wanny a ona sama tworzy klimat. Kula musuje.Zabarwia wodę. Moja akurat to BLISS TOUGH. Wodę mam w moim ulubionym kolorze czyli różu. Kto mnie ogląda na instagramie ten mógł zobaczyć efekt. A jeśli nie widziałaś a chcesz zobaczyć nic straconego zapraszam na IG w relacjach wyróżnionych wszystko jest. Zapach jest tak obłedny. Pachnie słodkimi migdałami, winogronem i morelą. Po takiej kąpieli nasza skóra jest nawilżona, odżywiona i pełna blasku. An przeważnie gdy robię taka sobie kąpiel to wychodzę przesuszona i pomarszczona jak stara babcia. hehe ;) Wiele z was pytało mnie czy kolory ktore tworzy ta kula nie zostaje na wannie. Nic a nic nie zabarwia. Skóry też nie mamy kolorowej. Fajne jest też to,że produkt może być stosowany też do kąpieli dla dzieci jak i kobiety w ciąży mogą się w niej relaksować. Ten kosmetyk można nawet komuś podarować na prezent bo jest pięknie zapakowany w różowy papierek obwiązany tasiemką. Ja bym się ucieszyła.A ty?



              


           

Marka bardzo ciekawa. Już wiem,że zakupie mojemu mężowi serum do pielęgnacji brody. Jestem go ciekawa a przecież na sobie nie protestuje to on ucieszy się że coś w końcu i jemu zamówiłam ;)
A wy znacie markę Full Mellow?
Może macie jakieś swoje ulubione kosmetyki z ich oferty dajcie znać w komentarzu,to może sama się zapoznam.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger