sierpnia 02, 2020

beGlossy - funny sunny

Dzień dobry! 

Mamy już sierpień.Dacie wiarę? Tak mi szybko lipiec zleciał,że nawet nie napisałam ani jednego posta. Zaniedbałam was tu trochę. Ale tyle pracy miałam i ani jednego  dnia wolnego.Nawet nie odczułam że miałam tydzień wolnego. Serio praca wre po powrocie z przymusowego dwumiesięcznego urlopu. Dzisiaj mam pierwszą wolną niedzielę od miesiąca. Mam taka spokojną i wolną niedzielę bez dziecka i bez pracy. Temu postanowiłam nadrobić te wszystkie zaległości i produkuje aż cztery nowe posty.
Dzisiaj zaczniemy od lipcowej edycji pudełka beGlossy Funny Sunny. Znalazły się tutaj pełnowymiarowe kosmetyki i jedna próbka nie kosmetyczna. Cieszy mnie bardzo że pudełko w którym znajduje się sześć kosmetyków,to wszystkie są pełnowymiarowe a nie pół na pół tak jak było kiedyś. Tu ekipa zrobiła postęp.


Zaczniemy od kosmetyków których znalazło się najwięcej,czyli kosmetyki do twarzy. Nawilżająca maska hydrożelowa na usta Gold Hydrogel MBEAUTY COSMETICS to luksusowa maska na usta. Maska zawiera 24-karatowe złoto. Brzmi łał. Ma za zadanie intensywnie nawilżać, wygładzać, ujędrniać oraz regenerować spierzchnięte usta. Aktywne składniki zawarte w masce mają sprawić, że usta staną się gładkie i ujędrnione. Panda Maska łagodząca na tkaninie INFINITY  jest maską łagodzacą na tkaninie. Maska dzięki wysokiej zawartości składników aktywnych intensywnie nawilża i poprawia kondycje skóry. Ekstrakt z liści oczaru wirginijskiego ma działanie przeciwzapalne, przeciwutleniajace i przeciwbakteryjne. Zawarty kwas hialuronowy odbudowuje skórę. Aktywny kompres w masce RED BLOCKER jest to czerwona maska która ma dostarczyć naszej skórze kompleks minerałów niezbędnych do jej prawidłowego funkcjonowania. Maska ma również zmniejszyć widoczność pajączków i likwidować zaczerwienienia. Formuła maski charakteryzuje sie półschnąca konsystencja która otula skórę jak kompres,równocześnie pozwalając na efektywne przenikanie składników aktywnych w głąb naskórka. To doskonałe uzupełnienie codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, naczynkowej i skłonnej do zaczerwienień. Holograficzny rozświetlacz do warzy i ciała AA WINGS OF COLOR to produkt do makijazu oczu,twarzy i ciała. Kosmetyk zawiera trzy odcienie: turmalinowy fiolet, szafirowy błękit i szmaragdową zieleń. Paletka wzbogacona jest o krzemionkę, olej z awokado oraz ekstrakt z alg czerwonych.Te odcienie umożliwiają stworzyć makijaż z blaskiem widocznym pod każdym kątem.


Teraz czas na kosmetyki do pielęgnacji ciała. Dawno nie było żelu pod prysznic. W tym miesiącu nareszcie jest. Może ktoś się nie cieszy ja lubię dostawać takie kosmetyki bo je najzwyczajniej w świecie stosuje regularnie. Zel pod prysznic Fresh Blends Nivea jest odświeżającym z formułą zawierająca 90% składników naturalnych. Ekstrakt z maliny i borówki oraz z mleka migdałowego dba o nasza skórę. Lubie kosmetyki z pięknym owocowym zapachu idealnie nadającym się na lato.
Dezodorant roll-on Freschezza N.A.E. jest to odświeżający dezodorant w kulce. Posiada formułę wegańską. Dzięki połączeniu ekstraktu z rozmarynu i liści organicznego tymianku skutecznie chroni przed przykrym zapachem aż przez 24h. Zapewnia przyjemne uczucie świeżości. Nie zawiera soli aluminium i alkoholu.


Ostatnią rzeczą jaka się znalazła w tym miesiącu jest produkt nie kosmetyczny. Jest to próbka koncentratu do płukania tkanin Fresh Sky SILAN. Płyn dobrze znam bo go używam na odzień.  Płyn do zmiękczania tkanin ma nowa formułe mikrokapsułek zapachowych. Zapewnia świeżość i zapach tkaninom przez nawet 140dni. Tylko pytanie kto tyle przechowuje jedną rzecz ;) hehe



Tak się prezentuje lipcowa edycja pudełka beGlossy. Dla mnie znalazły sie tu trzy produkty i marki których totalnie nie znam. Temu cieszę się,że subskrybuje te pudełko.
Ja osobiście jestem ciekawa maski do ust,bo nigdy nie stosowałam tego typu kosmetyków. Ale nie jestem za tym by w takich pudełkach pojawiały się produkty do pielęgnacji ubrań czy czystości domowej. Co to to nie.
A Ty coś tu znalazłaś co Cię zainteresowało? Daj znać w komentarzu.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger