października 22, 2019

Polska piękna z natury - krem do twarzy z lnem

Dzień dobry!

Jak wiecie już z poprzednich postów, jestem ambasadorką-kosmetyczną i dzięki nim mam fajne rzeczy do testowania. Tym razem miałam przyjemność przetestować krem do twarzy z lnem PIĘKNA Z NATURY PIĘKNA. Temu dzisiaj przychodzę do was z kilkoma słowami o tym kremie. 
Jesteście ciekawi? To zapraszam do czytania.

Polka z natury piękna. Co to za marka i czym się wyróżnia?
To marka zainspirowana nami polkami, która wykorzystuje naturalne składniki, starannie pozyskiwane z lokalnych źródeł naszego kraju. Kosmetyki posiadają bajeczny zapach, przyjemne są w dotyku. Marka posiada kompleksową pielegnację: balsamy, maski, kremy i wody micelarne.



Krem do twarzy z lnem

Krem wyraźnie odżywia i nawilża skórę, dzięki czemu wzmacnia ją i doskonale ujędrnia. Rozświetla i jedwabiście wygładza skórę. Podkreśla naturalne piękno. Krem przeznaczony dla każdego rodzaju cery, szczególnie sucha i podrażniona.Pielęgnacja skrojona na miarę każdej skóry. 

Len to cudowna roślina,której zalety doceniono już w starożytności. Jako synonim wysokiej jakości i luksusu cieszy się uznaniem na świecie, zwłaszcza w kosmetyce. Len niczym szlachetna tkanina otula i ochroni skórę.



Moja opinia

Moja opinia będzie bardzo krótka, ponieważ krem testowałam zaledwie tydzień czasu więc nie mogę go aż tak w 100% go ocenić.
Krem stosowałam rano,ale można stosować go rano i wieczorem. Krem dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu i fajnie sprawdza się pod makijaż.


Krem ma lekko niebieski kolor i lekką konsystencję. Zapach kremu jest delikatny i nie drażni nosa.  Stosując ten krem codziennie zauważyłam poprawę kolorytu skóry i stała się bardziej gładka.
Jak narazie po tak krótkim stosowaniu mogę wam go polecić.

A wy znacie ten krem? A może markę znacie i macie już swoich ulubieńców? Dajcie znać koniecznie w komentarzu.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

4 komentarze:

  1. Coraz bardziej ciekawi mnie ta marka :D Może kiedyś go wypróbuję. Aktualnie używam kokosowego kremu z Delia, którego bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej marki i jej kosmetyków. Zbierają bardzo dobre opinie w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja sie przyłączam do tych dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger