października 19, 2019

Olejowa esencja Uzdrovisco

Dzień dobry ! 

Już cztery tygodnie minęło jak brałam udział w pierwszej edycji Influencers about Beauty gdzie miałam przyjemność poznać nową naturalną markę Uzdrovisco. Marka miała na wydarzeniu piękną zieloną ściankę na której oczywiście musiałam sobie zrobić zdjęcie;) Ale to nie wszystko. Dla chętnych można była zrobić z liści obrazek, ja niestety już się nie załapałam... A na koniec marka zorganizowała dla wszystkich uczestniczek paczuszki z produktem, dzięki którym możemy przetestować jak działają i przy okazji wygrać konkurs z fajnymi nagrodami.



Jesteście ciekawi składu i działania kosmetyku który znalazłam w swojej paczce od Uzdrovisco?
Jak tak to zapraszam do dalszej części postu.

Olejowa Esencja UZDROVISCO



Skład:
- mak: ekstrakt olejowy otrzymywany z nasion, bardzo bogatych w kwas linolenowy. Zapobiega wiotczeniu skóry. Poprawia jędrność, elastyczność, gęstość w skórze. Zmniejsza widoczność cieni i worków pod oczami.
- arcydzięgiel: ten ekstrakt wykazuje silne właściwości przeciwzmarszczkowe, przeciwutleniające, przeciwzapalne i nawilżające.
- skwalen: silnie wzmacnia płaszcz hydrolipidowy skóry. Pełni rolę ochronną i nawilżającą, co spowalnia proces starzeniowy skóry.
- witamina E
- oleje ( arganowy, kokosowy, ze slodkich migdałów, słonecznikowy, moreli)

Dla kogo jest przeznaczony?
Produkt stworzony jest dla kobiet w każdym wieku, która potrzebuje wzmocnić swoja skórę i ochronić ją przez oznakami starzenia.

Marka zapewnia, że olejowa esencja:
Ujędrnia i poprawia gęstość skóry poprzez wzmocnienie jej budowy.
Dzięki zawartym ekstraktom z arcydzięgla redukuje wiotkość i nawilża zmęczoną skórę.


Moja opinia dotycząca olejowej esencji.

Testowałam go przez cztery tygodnie, codziennie na wieczór. Ja jestem osobą posiadająca tłustą cerę i boję się testować tego typu kosmetyki. Ale jak się okazało nie potrzebnie. Esencja posiada taką witaminową bombę, która na moją skórę działa bardzo regenerująco po lecie. Stosując ją regularnie moja cera została nawilżona i co bardzo mnie zadziwiło nie mam otwartych porów. Skóra jest promienna i wygląda na wypoczęta.



Kosmetyk pomimo dużej zawartości olejków nie jest ciężki, nie zostawia tłustego filmu na skórze. Wchłania się stopniowo. Co jest dla mnie bardzo ważne nie podrażnia i nie uczula mojej skóry.


Kosmetyk znajduje się w ciemnej buteleczce z pipetą, która ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości esencji. Wystarczy zaledwie kilka kropel by wklepać w cała skórę twarzy,szyi i dekoltu.Lubie takie opakowania kosmetyków, ponieważ starczają na dłużej, bo nie marnujemy produktu.
Tak pięknie pachnącego kosmetyku nie miałam. Zapach jest intensywny ale nie podrażniający mojego węchu.
Podczas stosowania olejowej esencji nie nakładałam na niego żadnego kremu, ponieważ nie widziałam takiej potrzeby. Ale to dobrze bo mam dokładną opinię na temat tego kosmetyku.


Na mnie ten kosmetyk zrobił duże wrażenie i wiem, że muszę wypróbować inne kosmetyki z tej samej linii co jest ta esencją.
Słyszeliście o marce Uzdrovisco? A może już macie swoich ulubieńców?
Dajcie koniecznie znać w komentarzu.
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze nic nie testowałam z niej. Zaciekawiłaś mnie tą olejową esencją. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że cie zaciekawiłam. A jeszcze bardziej będe się cieszyła jak po nią sięgniesz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger