września 16, 2019

projekt denko / sierpień 2019



Dzień dobry!

Ten miesiąc minął mi tak szybko, że dopiero w połowie września ogarnęłam iż jest nowy miesiąc a ja nie pokazałam wam zdenkowanych kosmetyków. Więc bez zbędnego przedłużania pokaże co tam zużyłam.

Pielęgnacja ciała


To dział w którym w tym miesiącu zużyłam najwięcej kosmetyków.
Balsam do ciała Fluffy Cloud to moja nowość bo nie znałam takiego balsamu w musie. Balsam był kolorowy i pięknie pachnący. Ale miał za dużo ale.. Pierwsze ale strasznie tłusty,ale to bardzo tłusty. Drugie ale długooo się wchłaniał. Trzecie ale pozostawiał tłuste ślady na ubraniach... Tylko wygląd ma ładny a reszta nie. Nie polecam...
Antyperspirant w kulce FA już kiedyś wam polecałam. I tym razem też wam polecę. Świetnie utrzymuje nasze paszki w świeżości. Piękny zapach arbuza pozwala nam cieszyć sie odrobiną lata. Antyperspirant nie pozostawia śladów na ubraniach. Polecam.
Zel pod prysznic LePetit Marseillais no tego wam nie muszę mówić. Kocham!! To jest kolejne zatrzymanie lata w małej buteleczce. Pieknie pachnie. Delikatnie się pieni i dobrze się zmywa. Ciało jest otulone pięknym zapachem brzoskwini i nektarynki. Nie znacie to jedzcie do sklepu i nadróbcie.
Krem do depilacji Veet to produkt który stosowałam do depilacji nóg bo latem to nie lubie latać co drugi dzień z maszynką. Krem wystarczył mi tylko na dwa golenia. Najlepszy jest dla mnie z powodu tego, że nie pozostawia podrażnienia na mojej skórze. Polecam jeśli ktoś chce mieć na tydzień czasu spokój.

Pielęgnacja twarzy


Ostatnio zaniedbałam moją pielęgnacje twarzy strasznie. Ale po wrześniu wszystko nadrobię.
Płyn micelarny Nivea fajny bo nie podrażnia moich oczu. Płyn jest trzy fazowy. Po pierwsze idealnie oczyszcza rzęsy z tuszu i cerę z trwałego makijażu. Po drugie łagodnie oczyszcza skórę. Po trzecie koli i łagodzi skórę twarzy. Polecam osobom z cerą wrażliwą. Jedyne co mi przeszkadza to pozostawia tłusty film na skórze. Ale jak umyje sie jeszcze buzię żelem do mycia to jest ok.
Zelowa maska Buna posiada ekstrakt z aloesu i babki lancetowatej koi doskonale moją buzującą buzie. Głęboko nawilża i przywraca blask zmęczonej skórze. Moje zaczerwienienia były złagodzone. Skóra pozostaje odżywiona i zregenerowana.
Złota maska do twarzy Efektima działa wygładzająco, odświeżająco i błyskawicznie poprawia wygląd skóry. Maska jest w postaci peel-off. Ja po tej masce poszłam od razu na makijaż i trzymał się rewelacyjnie. Maska zalecana jest na szybką regenerację jak ma się wielkie wyjście i polecam.


Pielęgnacja włosów


Tu nigdy dużo kosmetyków nie wykańczam. I tym razem jest tak samo.
Odżywka ekspresowa Gliss Kur to odżywka dla moich włosów nie zrobiła krzywdy ale jakiegoś wow też nie. I tak naprawde jedyne co mi sie podobało że mogę spryskać nią włosy i lecieć do pracy.
Maska w czepku do włosów Biovene o tej masce przeczytacie w osobnym poście. Jedyne co wam powiem to SZTOS!


Za dużo tego nie było ale coś.
A wy denkujecie?
Dajcie znać w komentarzu.
Pozdrawiam
Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ten żel pod prysznic, zapach ma cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na każdy kosmetyk Full Mellow mam chęć. Pięknie pachną!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger