kwietnia 20, 2019

Nails Easter - fajny pomysł czy raczej nie?



Dzień dobry!

Święta Wielkiej Nocy już jutro. Ja zauważyłam, że na święta grudniowe jest większe szaleństwo na paznokciach z motywami wigilijnymi niż na te święta. Więc chciałabym innych zainspirować by może za rok też zaszaleli. Postawiłam na jeden delikatny ale wiosenny kolor ze zdobieniem zajączka wielkanocnego ;)
Jesteście ciekawi jak wyszły? Zapraszam do czytania.


Moim faworytem na ten manicure był lakier Semilac Heather Gray który jest pięknym beżem o cielistej, fioletowej tonacji. Ten kolor zestawiłam z delikatnym tematycznym wzorkiem. Króliczki mogą być różnych kolorów i różnej wielkości. Ja wybrałam na jednej dłoni czarnego a na drugiej białego i zajmują cała płytkę paznokcia. Choć generalnie nie jestem zwolenniczka tego typu zdobień, to te króliczki noszę z przyjemnością, ponieważ są delikatne i urocze ;)

Jak wam się podoba taki manicure?
Ja jestem zauroczona ;)
Pozdrawiam.
Buziaki ;*

2 komentarze:

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger