sierpnia 28, 2018

Letnia Sesja Rodzinna



Dzień dobry!

 Kochani jak wiecie ja uwielbiam robić sobie zdjęcia,chociaż gdy byłam młodsza nie przepadałam za robieniem sobie zdjęć. Ale jak widać trzeba do tego dojrzeć i przede wszystkim pokochać siebie. Jak ja lubię zdjęcia mój mąż średnio. A żeby Ignasia złapać na zdjęciach to trzeba mieć aparat dla relacji sportowych. Hehe ;)
Moja koleżanka która zaczyna przygodę z fotografowaniem tworzy swoje portfolio i zaproponowała nam sesję rodzinna w naszym pięknym Ogrodzie Botanicznym UMCS. Wiec oczywiście ja się zgodziłam. Moich chłopaków postawiłam przed faktem dokonanym i nie mieli wyjścia ;)
Ignaś musiała standardowo się wybiegać za nim naprawdę zaczął pozować,ale dzięki genialnemu oku Magdy zdjęcia wyszły genialnie. Sami zobaczcie.


                                Tato pobaw się ze mną w berka ;)


                        Tu mamy trochę spokojniejsze pozowanie do zdjęć ;)


         Były też naprawdę momenty gdzie Ignasia coś zainteresowało i potrafił pozować ;)



              Po wybieganiu się przyszedł moment,tato weź mnie na barana.


I powiem wam,że bardzo mnie zaskoczył mój maż bo  sam sie domagał zdjęć by Magda robiła mu i Ignasiowi. A tym razem to ja stałam w cieniu ich fleszy ;) No żeby nie było ze mną też ma zdjęcia ;P


Sesja naprawdę udana. Jak już mój mąż był zadowolony to na prawdę Magna zrobiła kawał dobrej roboty!
Jeżeli chcecie uwiecznić ważne chwile w waszym życiu i mieć pamiątkę na lata polecamy wam Magdalena Starobrat. Sympatyczna dziewczyna z fajnymi pomysłami. Tylko teraz Madzia jest ograniczona czasowo,bo spodziewa się dzidziusia ale na pewno się dogadacie ;)

Podobają się wam zdjęcia?
Pozdrawiam ;*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Matka z pasją , Blogger